Piagam Pelanggan
Piagam Pelanggan Jabatan Pembangunan Wanita (JPW) Bagi Tahun 2019 Sehingga Kini
| Bil. | PIAGAM PELANGGAN |
|
1
|
Memaklumkan status permohonan Bantuan Khas Perbendaharaan dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja dari tarikh kelulusan Pegawai Pengawal |
|
2
|
Memberi maklumbalas bagi setiap aduan/kes yang dirujuk dalam tempoh tiga (3) hari bekerja iaitu dari tarikh aduan diterima oleh Jabatan |
|
3
|
Memberi layanan perkhidmatan kaunter dalam tempoh sepuluh (10) minit dari tempoh pendaftaran |
|
4
|
Melaksanakan program latihan pembangunan wanita untuk kumpulan sasar dalam tempoh tiga puluh (30) hari bekerja dari tarikh kelulusan |
|
5
|
Mengeluarkan Surat Makluman dalam tempoh lima (5) hari selepas Surat Perjanjian lengkap diterima |